21 Oktober, 2009

malam tadi ...

biasanya aku akan kuar ofis kul 5.30ptg @ paling lewat pon dalam kul 6 ... then aku akan sampai umah dalam kul 7.30 @ kul lapan . pastuh aku akan mandi n makan n tros masuk tido sebab ngantuk giler. lagipon keesokannya aku mesti akan kena bangun kul 4.30. so tido awal tu satu kesmestian. kalau x aku mesti membongkang kat bawah meja aku kat ofis time bos aku takde.

tapi malam tadi lain lak. maybe sebab kakak aku tido kat umah mak aku kot, membuatkn aku xleh nak tdo .mane tak nye, anak buah aku si alisha tuh asyik dok ajak aku main jerrr . dalam kul 9 aku dah dapat masuk bilik aku sebab alisha tomey tuh dah tdo...tapi malam tadi xtau ntah kenapa,aku xleh tdo.bilik aku bahang giler.rasa macam tdo kat dalam microwave jer.

dah xleh tdo tuh aku pon gatal2 la gi bukak tv.tertengok lah pulak citer tari tirana.lama jugak aku tinggalkan citer tuh sebab aku selalu tdo awal semenjak aku dah keje kat k.s.s otomobil neh.so...aku pon excited dok tgk citer tuh.gelak besar aku dengan mulut si pondan opie tuh.tirana nye pon leh tahan gak.menyaingi mulut kawan dia yang gemuk tuh.



tapi yang lebih menyeronokkkan tuh...citer ni berunsurkan dunia tarian yang aku memang minat sangat.walaupun x banyak tunjuk orang menari dalam tuh, tp aku tetap excited.berlatarbelakangkan dunia pengajian (LIM KOK WING UNIVERSITI), sesuai sangat la ngan jiwa aku.watak2 dalam tuh pon semuanya ok sangat.tak membosankan macam cerita melayu leleh lain.masa kat kolej dulu aku penah merasai tempat chika yg skrg dah diambil alih oleh apprentice aku miss qiera jazzy.

rindu lak rasanya biler terkenangkan zaman2 lama dengan bdak2 tuh.sampaikan aku termenung jauh membayang n mengingat balik masa2 aku dengan diorang.opie mengingatkan aku dekat si topek,kawan dia yg gemuk tuh pulak (aku lupa nama dia) mengingatkan aku kat bff n tya sekaligus.terbayang suasana hiruk pikuk kat kedai belakang bila kitorang lepak situ .



ape pun aku just berharap yang friendship kitorang takkan pernah terputus sampai bila2.INSYAALLAH.amin~

3 ulasan:

  1. hahaha... cite sal lepak dikedai blakang or burger ke, never doin dat lagi.. xde bestnye lg without u.. hihihi..
    our friendship will never end....
    insyaAllah.....

    p/s : i love da tari tirana too... n opie remind me to topek jgk... hahaha

    BalasPadam
  2. engat opie engat aq la....
    pantek....
    xpela slagi ko engat aq...
    hahahahaha...


    p/s : we all love u & tari tirana jugak..hihihi..

    BalasPadam
  3. zaman2 masa kite bersepah kt kdai blkg,kdai beger,foodcourt will owez be one of the sweet memories of bff!

    p/s:nobody in this worldwide will tear us apart!
    xoxo yang..:)

    BalasPadam