20 Oktober, 2009


and its all begin ...


akhirnya aku dah ada blog sendiri . insan terakhir yang menyusuli bff lain dan juga 2 3 kawan baik aku yang kaki online . padahal keje kat ofis ni bukan main banyak lagi . tapi sebab printer bodoh ni, semua keje aku terbengkalai . nak print borang jk69 pon x leh . member ofis aku si fairus bangang ni dok kehulu kehilir je . maklum la .... keje dah tertangguh . time aku type post ni, dia sibuk ajak aku merokok . sakit lak jiwa aku .

dah la kat cnie tak ada mekanik . printer bodo ni memang ktorang la yang nak kena settlekan . hanjeng btol la . kitorang pon buat bodo je la . japgi bos 'petir' dah sampai .... baru la macam semut rebut gula buat keje .

eh .... lupa nak citer pasal pagi td ... masa aku tunggu bas subuh buta tadi, ada sorang mamat naik kenari offer aku tumpang dia . selalu aku tgk dia naik bas . tunggu pun sama kat bus stop selalu aku berdiri macam org bodo . tapi yg aku pelik nya, kitorang tak pnah pun tegur satu sama lain . hish . lain macam je .

hensem memang hensem . tapi aku x sure kalau2 dia ada niat lain ke . so ... resultnya kat cnie, aku x tumpang pun dia . aku just say 'takpelah' . tak lama lepas tuh bas pon sampai . hehe .

1 ulasan: